Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Er det så jævlig interessant hva de andre rundt oss tjener? Hvis man er misfornøyd så forhandler man om mer lønn. Hvis man lurer på om man tjener godt nok, så sjekker man seg mot andre som har samme utdanning/jobb! Blir for dumt å sammenligne en vaskers lønn mot en lege... Takk for utblåsningen!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 De er kanskje ett av tjue innlegg her som handler om barn, så hvis du ikke tolerer annet snakk bør du flytte til småtroll eller noe.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Kjære hi, hvis alt her skal handle om barn ville det ikke vært veeeldig mange innlegg igjen på anonymforum. Når det er sagt, en som vasker og står på kan tjene mer enn en lege! Vaskehjelp er god business faktisk!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Synes i grunn det er litt artig å lese om hva andre jobber med, og hva de tjener jeg da... Kanskje hvilke arbeidsoppgaver de har og hvilke fordeler de har i jobben osv. Lar være å åpne de innleggene som jeg ikke synes synes virker spennende!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er helt enig med deg HI! De som vil snakke om andres inntekt er de samme som sitter og søker i skattelistene... Nysgjerrige kjerringer...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Ehm.. hvilket forum er du på? Her handler 90 % av alle innleggene om barn, graviditet ol.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Det koster da ingenting å ha barn? Vi har da ikke ulike forutsetninger for hva vi kan unne oss selv og barna våre? Det kan da umulig være noe noen som helst tenker på? HI, jeg anser deg for å være i en heldig situasjon som ikke trenger å tenke på inntekt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Kanskje folk lurer fordi de føler seg fattige? Det er helt ok å lure på det. OM du ikke liker det, så lar du være å lese eller svare på de innlegga da. Og anonym er for ting man ikke vil skrive med nick på.Flaue ting. Skravle er for alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #10 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg syns det er interessant med litt andre ting enn bare barn jeg da... Interessant å høre andres oppfatning om lønn, hva man kan ha i lån, tips om kakeoppskrifter, filmer etc. Så kjør på med andre temaer sier nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå