Gå til innhold

ARGH!! blir så sint på bestefar til barnet....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har vært på feire, kjøpt med gave til barnebarnet....

men den skal være hos dem som med alt annet de kjøper til han.... synes det blir feil å kalle det gave når han kun får leke med det når han er der, å ikke får ha det med seg hjem...

han leker med det på lik linje som de andre barna som er innom der...

de kan ikke kalle det GAVE til han da!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ikke kalt det en gave nei... en gave er i mine øyne noe man får som man kan ta med seg og gjøre hva man vil med.

Skrevet

Ser ikkje heilt grunnen til det store raseriet ditt eg? Er det ikkje kjekt at han har leikar hjå besteforeldra og då? Om det var jule- eller bursdagsgåve så kunne eg forstått irritasjonen, men dei fleste barn har meir enn nok leikar heime frå før, og det er jo spennande med nokre nye leikar når ein er hjå besteforeldra og.

Skrevet

Jeg blir takknemmelig når besteforeldrene kjøper gaver som jenta mi ikke får ta med seg hjem, mensom skal stå hos bestemor og bestefar,

og som hun kan leke med der.

Dette er fordi vi har mer enn nok leker hjemme som det er, og de tingene som blir stående hos besteforeldrene som hun bare kan leke med der, blir på en måte mer "stas" enn lekene hjemme.

Skrevet

Det er fordi jeg opplevde det samme da jeg var liten, mamma å pappa gikk fra hverandre da jeg var 1 år. pappa kjøpte alltid fine klær og leker til meg som jeg ikke fikk ha med til mamma. for da ville jeg være hos han. i etter tid skjønner jeg det at han gjorde dette for å bruke det i mot mamma at hu ikke hadde så mye penger til å kjøpe ditt og datt...

de har alltid kranglet om meg. å så klart vil en unge være der det mer mest leker og den får alt....

pappa klager alltid på alt jeg gjør med sønnen min, jeg er aldri bra nok...

men ingen andre enn pappa ser noe feil...?? å vi er nesten ikke hos dem..

pappa å ste mor har to barn uten om meg... de ville ha en attpå klatt.. men fikk det aldri... nå virker det som at dem prøver å gjøre sønnen min til det barnet dem aldri fikk.... på flere måter enn bare det med lekene...

f,eks, når vi er der på middag må jeg sitte lengst unna sønnen min, å dem nærmest... de sitter å hjelper han med å spise (som en baby) han er snart 4 år...

de kjøper ting til han som de vet jeg ikke har råd til å kjøpe uten å måtte spare litt..

når han har vært der i helger passer de på å si når de kommer med han, at han gråt så mye i sta for han ville ikke hjem til mamma. han ville være hos dem, å han har spist så mye hos dem (han har problemer med mat pga store mandler som sykehuset ikke vil ta)

så det er jo bare såååå rart han ikke spiser så mye hos meg...

de hakker på meg for alt jeg gjør å får meg til å føle meg som verdens verste mor uten at jeg egentlig vet hva jeg gjør feil...

da han ble født fikk jeg beskjed om at min stemor skulle bli kalt bestemor ellers ville hu ikke ha noe med han å gjøre...

har også lagt merke til at min sønn har kalt hu for mamma, og da ser hu på meg å smiler ondt! da jeg sier hu er bestemor virker han forvirret...

HI

Skrevet

Uff, det var trist å høre at du har et slikt forhold til din far.

Vanskelig å sette seg inn i, men min mening er at dette er uløste problemer som du har i forhold til faren din, og at du bør forsøke å ikke blande sønnen din inn i dette.

Og så må du huske at dette blir noe helt annet enn den konflikten som var mellom din far og mor når du var barn! De er besteforeldre og kan aldri konkurere mot deg som er mor på samme plan. Du vil alltid være guttens mor uansett om han synes det er stas hos bestefar, og jeg synes ikke du skal føle deg truet av at han får fine ting hos bestefar.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du er rså sint jeg da!

*Det må da være flott at besteforeldrene kjøper ting til barnet som du ikke har råd til?

*Flott aat de kjøper egne leker han kan ha hos de. hvorfor skal han ha med alt hjem - haan har sikkert mer enn nok der fra før av.

*Det eer vel ganske vaanlig at en samværforelder (somm din far) kjøper tingg og klær til barnet som skal være hos samværsforelderen - altså ikke bli sendt med tilbake når barnet reiser fra samværet?

*er du virkelig sint fordi besteforeldrene vil sitte ved siden av barnet under middagen??? hjelpes......

Du bør nok få bearbeidet ditt vanskeige forhold til din far slik at du ikke overfører dette til barnet dittt!

Skrevet

samværs person??? han sover der max 1 natt i mnd! å besøker dem av og til... hadde du likt om noen hadde oppført seg sånn mot deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...