Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Syns det er for ofte å farge håret hver 6. uke, så jeg prøver å finne på noe annet for å skjule etterveksten. Nå har jeg kommet på den ide å ta på litt mascara, i ønsket fargenyanse selvsagt. Føler kanskje jeg har kommet på noe lurt her, men får ikke prøvd ennå da vi ikke har mascara i huset. Idiotisk?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Fant en likevel. -det funka som bare f... Og så kort tid som det tok!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 uff.. farg haaret ditt til en farge som er mer lik din egen naturlige fare (med mindre du er graa eller hvitfarget da). mascara i haaret hoeres ut som litt av et rot
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Mascara i håret?? uffda, det hørtes ut som en merkelig ting. ta deg en tur til frisør og få stripet håret ditt i litt ulike nyanser, dersom en av dem tilsvarer din naturlige farge vil det ikke synes like godt. Blir mer liv i håret også med ulike fargetoner.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 jeg pleier å farge håret i 3 forskjellige nyanser. da klarer jeg meg 6 mnd mellom hver farging. nå har det forresten gått 8 mnd siden sist, men sommern gjorde sitt til at det ble noen bra lyse nyanser i det ,-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Det finnes noe som heter hair mascara: http://hair.lovetoknow.com/Hair_Mascara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå