Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er fullt klar over at det kan være meg som er veldig sær her, det er derfor jeg spør her, så får jeg hvertfall vite sannheten ;P I helgen er det et sånt omreisende lekeland som er kommet til en av idrettshallene her i byen. Min sønn så det store oppslaget på nærbutikken, og spurte om han fikk gå. Vi så på prisen som var satt til 100 pr. dag og sa at han kunne få lov å gå en av dagene (i dag). Sønnen, pappan og jeg dro oppover, og dama bak "billettbordet" skulle ha 300 kr. 100 kr. per person. Hormonell som jeg er for tiden MÅTTE jeg spørre hva i all verden som var så j..... morsomt for voksne der inne, siden de skulle ha full pris for alle tre?! Dama bak bordet så bare på meg og sa "nei, det kan du spørre om, det er ingenting for voksne inne, men vi skal likevel ha 100 kr per voksen også". Samboeren min ble med sønnen vår inn, mens jeg dro hjem. Jeg vil ikke betale 100 kr. for å stå å se på en skokk med unger som hopper inni et hoppeslott liksom. Synes dere at jeg er fryktelig sær, eller er det fler som synes det er mer sært av arrangøren å ta betalt for voksne som bare er med inn for å holde ro og orden og passe på barna?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Helt enig med deg i at det er urimlig å ta betalt (i alle fall full pris) for voksne, som faktisk passer ungene og ikke har det moro.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Det var jammen frekt ja. Her i byen koster det 30 kr for foreldre å gå inn på lekeland og 100 for barna.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Vi har hoppeloppeland rett ved oss, og inntil nylig tok de 100 pr pers fra 1 år og oppover. Blir ganske dyrt for oss fem, og tvillinger på 1 år har ikke særlig glede av det. Syns ikke du er sær.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 HI her. Takker for svar! Godt å høre at det er fler enn meg som mener det er urimelig. Jeg hadde syntes det var helt ok og betalt en liten "tilskuer" sum, men full pris synes jeg var drøyt! Både jeg og samboeren min synes det er kos og være med sønnen vår på slike ting, men har aldri opplevd at det har kostet så mye. Som sagt tidligere, er jeg ganske så hormonell for tiden og kjente jeg hadde lyst å begynne å grine når jeg gikk mot bilen, hahah Litt komisk i grunn også da Får bare glede oss til en liten knask eller knep-runde senere i kveld nå da
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg synest ikke du er sær! Jeg er temmelig oppgitt over prisnivået på mange ting. Jeg synest det meste er dritdyrt, uten at vi egentlig tjener så fryktelig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 hahahaha...ler høyt...bra du fresa fra deg...jeg syntes ikke du er sær!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Her jeg bor er det kun barn som må betale for¨å komme inn. Skulle bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Takk for svar igjen, jenter Det er veldig godt å se at det ikke er jeg som er helt på jordet Glad det ikke er slik som skjer hver dag ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå