Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 å hvilken prevensjon begynte du på? er over to mnd siden jeg fødte, å vi har sex nesen hver dag, det har vi hatt siden barnet var 3 uker... så er vel på tide jeg kommer meg til legen før vi plutselig venter nr 2 hehehe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Du burde strengt talt tenke på det nå. Selv har jeg ikke begynnt et år etter fødsel, men skal mye til før jeg blir gravid da.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 hvorfor ska det mye til da?? er du singel eller har dere bare ikke sex?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Ingen av delene. Har for høyt fsh hormon, ble gravid uten ivf etter 12 år, ja jeg hadde gitt opp. Fikk tvillinger etterpå brukte da eggdonasjon. Så skal veldig mye til før jeg blir gravid, men om det skulle skje hadde jeg blitt kjempeglad.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Vi begynte med prevensjon så snart jeg var istand til å ha sex, tok litt tid da, måtte bare bli bra igjen nedentil. Brukte da kondom, med maaaasse glidekrem! :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg begynte på minipilla så fort jeg var i gang med å ha sex igjen. mellom uke 4 ogog 6, kom an på hvor lang renselse jeg har hatt, og så fort vi var igang igjen så var pilla på plass..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 hehe, såpass ja da kan jeg forstå vi ønsker oss et barn til, men kanskje ikke riktig enda
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 tror jeg ska ringe legen i morra hi
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg begynte aldri på prevensjon, og ble gravid 16 mnd etter fødselen, som planlagt! Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker ikke å putte ting i kroppen min som ikke er naturlig!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #10 Skrevet 31. oktober 2010 Så fort renselsen var over! Er under 1 års mellomrom mellom kusinene min så jeg vet det er fullt mulig å bli gravid ganske tidlig.. Har også en venninne som har 14 mnd mellom sine to så jeg tok ingen sjanser, ville ikke bli gravid før storesøster hadde rundet året (sluttet med prevansjon da hun var 11 mnd og testet positivt da hun var 13 mnd).
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg begyte etter 3mnd og det gikk te helv..... jeg begynte med mini pillen, men fikk så grådig med blødninger. Så begynte på p-sprøyten, deretter har jeg blødd hver bidige dag.. Og jenten min er 13mnd. Sprøyten min gikk over igår,så venter i spenning! Noen som har opplevd noe liknende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå