Gå til innhold

penisstørrelser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 17 cm lang og 15 cm omkrins lite?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er relativt.. Ville heller tenkt mer på hvordan den ble brukt fremfor hvor stor den er ;)

Skrevet

Vet ikke hvor jeg har det fra, men har hørt at en gjennomsnittspenis er ca16 cm lang. Vet ikke om det stemmer, men.........

Hvorfor lurte du på det, egentlig?

Skrevet

Mener du 15cm omkrets? Så du mener penisen er like feit som langf....hahaha...lite feit penis det er snakk om her da...lattis

Skrevet

Hvem i alle dager finner på å dra frem målebånd for å faktisk finne ut på centimeteren hvor lang den er. Gosj!

Skrevet

Str kan være akkurat det samme for min del. Funker ikke og ha sex med en som har stor som ikke vet hvordan man skal bruke den eller hendene på dama, eller om man har liten og heller ikke klarer det. så lenge mannen vet hvordan og tilfredsstille dama så tviler jeg på dama klager på str ;)

Har vært sammen med en som har liten, han tenkte kun på seg selv så sex der var helt på tryne, han var min første og jeg kunne ikke forstå hvorfor kvinnfolk likte sex så godt. men nå med min andre som har stor nok for min del har jeg mye bedre sex med, han vet hvordan og bruke den og hendene og vi har 10 ganger bedre sex.

Skrevet

Gjennomsnittet er faktisk 13,5 cm, så du er nok godt innenfor :) Var masse masse diskusjon om dette for et år eller to siden, søk opp de faktisk saklige artiklene som ble skrevet om det du, i stedet for å spørre her :)

Skrevet

Nei, jeg mente jeg hadde hørt at gjennomsnittslengden er 16 cm. Omkrets har jeg ikke peiling på, om den var til meg over her ;)

Skrevet

For meg spiller ikke størrelsen noen rolle. Jeg hadde sex med en som var minst 25 cm lang et par ganger. Han var hardhendt og hadde ikke peiling på å bruke hendene eller munnen, og han tenkte kun på seg selv under samleiet. Det var helt elendig!

Mens en annen jeg hadde sex med en periode, var ganske liten, kanskje rundt 14 cm lang. Men han var fantastisk, og jeg fikk orgasme hver eneste gang :)

Ellers høres 17 cm lang og 15 cm rundt ganske passelig ut ;)

Skrevet

15cm rundt er ikke passelig. det er unormalt stort! Er du klar over hvor tykk 15cm penis er eller?

Skrevet

hehe, jeg er faktisk en kvinne som spør:p

dere skjønner, jeg og samboer drev å snakket litt om penisstørrelser. så fant vi ut at vi kunne jo bare måle for nyskjerrighetens skyld:) jeg har ikke noe problem med den i utgangspunktet, heller ikke i senga;) var bare han som spurte om den var liten.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...