Gå til innhold

Noen som har sett Trolljegeren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempe lyst å se den, syns den virker bra! Men kan jeg ta 9 åringen min med meg på den? Virker jo litt voldsom på klippene jeg har sett, men det er vel en del humor i den også, eller? Hun er ganske tøff av seg og har aldri vært plaget med mareritt. Er jo litt kjekt når de blir så store at man kan gå på kino sammen:-) På andre filmer enn tegnefilmer mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er 11-årsgrense kan du jo ta med barn ned til 8 år. Hvis datteren din er en tøffing er det vel bare å kjøre på det! (Har ikke sett den selv ennå, men må innrømme at jeg synes den ser skummel ut ;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...