Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har blitt gravid i 2 pp to ganger, men dessverre mistet en gang.. er igjen prøver og er 25 år.. så er jo fremdeles ung Så, har jeg lett for å bli gravid eller har det ikke noe å si??? Dere som har vært gravide tre ganger.. fortell )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er da 36 år;) Har blitt gravid på 1. og 2. pp de andre gangene. Mistet i februar, og har ikke blitt gravid på nytt enda. Vi vil jo gjerne ha en til før det blir for seint. Så vi prøver og prøver;) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Hvor mange har du fra før? Har du fått igjen normal syklus etter du mistet? Takk for det ) Lykke til til dere også ))
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Var 23 år første gang jeg ble gravid, ble da gravid i 2 pp. Andre gang jeg ble gravid var jeg 24, ble gravid etter 1 pp. Men mistet i uke 10. Ble gravid igjen 2 mnd etterpå.. Tredje (fjerde) graviditet var jeg 27år, ble gravid etter 1 pp )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Ble lettest gravid med nr tre... hadde sex en uke før eggløsning, men likevel ble jeg gravid Nr 1 og 2 kom i første pp. Nr tre var mer en oisann!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har vært gravid 4 ganger, og det uten å prøve....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 gikk fort med alle tre, men mistet to ganger før nummer 2 og da ble syklys ustabil etc så to forsåvidt litt tid å komme i rute igjen, men da vi først prøvde ordentlig igjen gikk det på første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ble gravid på andre prøveperiode med nr 1 og 2. Ble gravid på andre prøveperiode med nr 3 også, men da hadde jeg en MA i uke 12+1. Vi prøvde i 8 mnd før det satt en ny spire. Men nå er jeg 26 uker på vei og alt går veldig fint:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ble gravid i 2pp med nr1 og nr2. Nummer 3 ble jeg gravid med spiral.
Fire småtroll Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg anser meg selv som lett å befrukte Første gangen ble jeg gravid tredje måneden uten prevansjon. Andre gangen ble jeg gravid første måneden uten prevansjon. Tredje gangen ble jeg gravid tredje måneden uten prevansjon. Fjerde gangen ble jeg gravid da vi slurvet littegranne med prevansjonen. Har aldri drevet med eggeløsningstester o.l. Har bare hatt sex som vi pleier og blitt gravid uten å trenge stresse med det. Anser oss som heldige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå