my71 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Tatt på sengen, overveldet av følelser og usikkerhet. Ikke en "prøver". Veldig kort siden samleie (9 dgr, og 5 dgr før eggløsning trodde jeg), 2 dgr etter det svie ved vannlatning og en bitte liten blødning (litt frisk blod på papiret). Mensverk både forran og bak....som legen trodde var urinveisinfeksjon. Fikk antibiotika. Svien er nå borte med veldig til verking i korsryggen og forran, med utstråling til hoftene og lårene. Tok graviditetstest i går (2 stk) begge svak positiv strek (nesten ikke synlig først, tynn blå strek som ble bare tydligere jo lengere tid det gikk over 10 min. Jeg skjønner ikk helt dette.Menstruasjon først om 9 dgr. Er det i det hele tatt mulig å bli gravid i denne perioden. Og kan man teste graviditet så tidlig. Og testresultat etter 10 min er jo uansett ikke tellende...men... Alt er bare virr varr. Kan noen riste litt på hodet mitt?
my71 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2010 oi. Ser at jeg hat et gammelt nick. Jeg er heldigvis ikke fødeklar i allefall.
..snøklokke.. Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Det er fullt mulig å bli gravid i den perioden du skriver, ja. Så ta en test om et par dager, så skal du se at den er tydelig. Høres ikke ut som det er veldig planlagt, så håper du finner ut av det!
my71 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 Hei Muumitroll og trollgutt nr 3 (ser at vi er i samme nick familie:-) Takk for svar Nei, planlagt er det ikke. Vi har barn fra før, og tenkt at vi bruker naturmetoden også tar vi det derfra. Denne gangen var vi uforsiktige, og jeg hadde ikke helt oversikt over syklussen. Men med tanke metoden så tar vi jo sjangsen på at graviditet kan bli resultat, og det har vi visst hele tiden. Så dette skal vi nok finne ut av...bare forvirrende akkurat nå. Hvor tidlig kan CB vise graviditet. Jeg trodde jo at dette var altfor tidlig, og bare tok en jeg hadde liggende fra gammelt av...men så kom altså denne svake streken. Trodde det var tidligst 4 dgr før forventet menstruasjon.
..snøklokke.. Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Fint nick ja:) Kanskje du hadde el noen dager før du trodde, eller er du av dem som produserer hcg raskt? Ikke lett å si, men hvis der er en strek, så ville jeg tenkt at det er til å stole på. cb tester viser vel ikke positivt hvis det ikke er hcg i urinen, trodde nå jeg:) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå