sillyfilly og Olivia Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg sitter her ved pcen og kjeeeeder meg. Babyen har allerede tatt to dupp'er da hun våknet kl 6. Eller.. 5 da siden vi stiller klokken tilbake. Mannen har sovet seg gjennom det hele. Jeg har sovet litt. Jeg har surfet på nettet og ryddet og vasket klær. Men du som jeg kjeder meg. Virker som ungen merker det for hun er sur og gretten selv om jeg finner frem gøye leker og herjer med henne. Bare et lite kjedelig innlegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå