Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 fødte for 7 mnd siden, og har ammet intil for en 1,5 mnd siden. Siden har jeg hatt småblødninger... det varer kanskje fire- fem dager, så et opphold på like lang tid, før det er på-an-igjen. Ikke mer enn at et trusinnlegg er godt nok, men likevel... Begynte på Cerazette ca. 3-4 mnd etter fødselen, så tror ikke det er pga dette.. Flere som har hatt det sånn? Begynner å bli LEI nå!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 cerazette er kjent for å ha blødningsforstyrrelser som bivirkning. Jeg blødde konstant i 16 uker av de. Byttet prevensjon og problemene forsvant!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 samme her, er noen dritt pillere...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg brukte Cerazette før jeg ble gravid også, men hadde ingen problemer ifht dette da...lite lysten på å hive meg ut i prevansjons-jungelen, det er jo så mye å velge mellom. Og samtlige har bivirkninger...argh... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå