Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Skal reise på ferie om 3 uker og drømte i natt at jeg satte fra meg barnevognen mens jeg stod og så på noen postkort og mens jeg var opptatt med dette så tok noen vognen med poden oppi:( Ifølge min mann gråt jeg også i natt. Håper virkelig ikke noen kidnapper mitt lille gull, men man kan jo aldri være sikker.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Litt ubevisst redsler en har som mor, viser seg vel kanskje i drømmer av denne typen? Jeg har mange ganger drømt om drukning, og at jeg ikke klarer å få tak i barnet mitt, som er under vann. Dette har aldri skjedd i virkeligheten, men kanskje det bare betyr at jeg har en ubevisst redsel for at noe skal skje med barnet, og hvor jeg er hjelpesløs. Jeg er ikke noen overbeskyttende mor, som har panikk for alt mulig. Bare helt vanlig, tror jeg. Men likevel har jeg nok noen sånne redsler
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Åh, så grusomt! Jeg har drømt at vi hadde begravelse for jenta mi. At mannen min bar en liten hvit kiste med hvite liljer oppå... blir helt på gråten bare jeg tenker på det nå!!! Mareritt er noe av det verste som finst!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå