Lillemy89 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 i går kveld startet med kraftige kynnere, som ble etterfulgt av at lillemann i magen, dyttet rumpe, bein alt han kunne utover. kjentes virkelig som han snart kom igjennom magen. hehe vet det ikke går ann men det ble kuler rett ut der han presset. å gud så vondt det var.. og dette varte hele natten gjennom, vel og merke blandet med en tissepause hver time. det har vart slik i en god stund alt. håper virkelig ikke det blir slik de siste 9 ukene er så trøtt, og grinete om dagen nå. vis jeg finner en god sitte stilling om dagen, så sovner jeg med en gang. og det er ikke hver gang jeg er hjemme da jeg sovner. det har skjedd hos venner og svigers. hehe føler meg super smart da jeg våkner et par timer senere i stolen nå sitter jeg å koser meg med sjokoladekaken jeg laget tidlig i morges. hehe så noe godt kommer jo ut av det :P
Miessi Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Kjenner igjen dette med at han stikker rompa rett ut og joda, det gjør ondt. Men er også utrolig koselig å stryke på rompa, for da går den inn igjen. Prøv å kose litt med magen, det hjelper hos meg. Kanskje dette kan komme av noe du har spist eller drukket. Hvis jeg drikker mye te og kaffe, da må jeg tisse hver eneste time om natta. Men hvis det bare går på vann og ikke så mye før leggetid da kan det være at jeg må tisse 2-3 ganger om natta, og kanskje noen ganger mindre. Man er nok ikke helt uthvilt etter å ha gått på do hele natta, så ikke rart du sovner av. Prøv å ta en spassertur ute forså å ta en powernap på dagen, kanskje du da unngår å sovne av når du er på besøk. Koser meg med havreflarn som jeg fikk handlet inn igår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå