Gå til innhold

Hva gjør dere med bamsehavet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn mellom 0-4 år, og slikt blir det bamser av! Snille mennesker gir både søte, stygge, små og store bamser i gave. Nå bugner det over, og jeg har lyst til å hive 3/4 - Noe jeg ikke har samvittighet til.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlghet, klarer du ikke hie noen bamser?! Er jo bare å hive det!!

Skrevet

kaster de:) Alt som ikke er mer av interesse kaster jeg eller gir bort til fretex.Orker ikke ha huset fullt av ting som ikke blir brukt.

Skrevet

Gi dem til et krisesenter eller noe annet der det er barn som trenger trøst. Kanskje barna kan være med på prosessen.

Skrevet

Huff det sliter jeg og med. Jeg hadde to svartsekker i kjelleren. Har vasket opp de fineste og lagt de i en sånn strømpe fra ikea. Så blir de brukt hvertfall. Resten må jeg kaste om jeg får det til....

Skrevet

Mere det at jeg ikke har samvittighet til å hive noe ungene "akkurat" har fått. Tenker at det er respektløst ovenfor de som har kjøpt gavene. Har ikke noe problemer med avskaffe ting jeg selv har anskaffet, eller å kippe ut ødelagte ting.

HI

Skrevet

Jeg leverte til fretex i går. Fint å få det ut :-)

Skrevet

Har hatt samme problemet som deg HI.

Hadde en søppelpose etter gutten var liten. Har luket ut de fineste 5-6 da, som sto til pynt lenge og er tatt vare på. Resten sto på loftet i mange år.

Da vi ryddet fikk jeg beskjed fra mannen om å hive de. Hva var meningen med å la de stå i årevis for å morkne, mente han.

Jeg tømte posen på golvet og tok bilde av de. Leverte alle på Fretex etterpå.

Hadde ikke dårlig samvittighet etterpå, da de gikk til en fin sak og jeg kan vise bildene til gutten hvis han ønsker. Lite sannsynlig at det skjer, men min egen samvittighet ovenfor de som har kjøpt bamsene lå også til grunn for å ta bildene. Jeg har bevart minnet av bamsene de kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...