Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Barnet i magen får en bror som heter Kasper, jeg synes det er KJEMPE vanskelig med å finne guttenavn! Alle forslag mottas med en stor takk =)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 christopher og kristian er allere navn i familien vår, Markus synes jeg er veldig fint, men samboeren min liker det ikke fordi kaninen vår het det!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jesper ;-)? August (skal vi mest sannsynlig bruke hvis det er en gutt i magen) Marcus ( etter ca en uke glemmer fort at katta het det - da forbinder han navnet med lillegutt, synes det er fint, vi kan ikke bruke det pga. at det er i vennekretsen. OK det ble litt uvestentlig for deg;) Mathias Noah Mikkel Fillip Felix Mange poppis navn men men
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Jesper heter bestekompisen til Kasper! Mathias er et kjempe flott navn men det er innad i den nærmeste vennegjengen. ellers likte jeg ingen av de andre BUHU, jeg er for sær trur jeg... Men takk for hjelp!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skulle til å skrive Jonathan jeg men det blir kanskje litt feil:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 he he .. ja det blir noe feil! Jesper er ofte her og da har vi plutselig alle røverne
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 Stemmer for Jesper jeg også, og da slipper du virkelig å tenke på navnevalget om det skulle komme en gutt nummer tre :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #16 Skrevet 31. oktober 2010 Sebastian Tobias Emil Stian Adrian Nikolai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå