Gå til innhold

Samboer mener at.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer mener at jeg er ett av problemene i livet hans!

Det er forferdelig trist å høre! Jeg ble helt lamslått da han så meg rett inn i øynene og sa det.

Vi venter vårt første barn og når jeg da hører at jeg er ett problem, så lurer jeg virkelig på om hvorfor han ikke har sagt dette før nå? Jeg tenker, han må jo ha tenkt på dette en stund !?! Det er jo ikke bare noe som ramler ut av munnen på noen,og ihverfall ikke hvis det er til en man elsker !?!

Jeg har aldri følt meg så dårlig i hele mitt liv. Jeg er høygravid og super sensitiv.Jeg blir lett lei meg for tiden og å høre noe slikt er rett og slett forferdelig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får ta dere en ordentlig prat da, finne ut hva det er med deg som er så "fælt" for han.

Skrevet

Hjelp! Da hadde jeg blitt skikkelig såret! Tror ikke jeg kunne bodd sammen en mann som mente det. Er alt for stolt og selvstendig til å bli tråkket på på den måten.

Skrevet

Uff fikk vondt av deg jeg nå, spør han hva han mener med det, og hvorfor han er med deg om han føler det sånn.

Spør han også om han ikke skjønner at det virkelig sårer når han sier sånn.

Hadde han ikke bedt om unskyldning og virkelig gjort ting for å gjøre opp for det hadde jeg gått. Jeg hadde ikke orker å skulle kjempe for et forhold der den andre personen mener jeg er et problem i livet hans.

Men det er meg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...