Gå til innhold

En ekkel situasjon å havne i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei god venninne av meg har en datter som er like gammel som min datter, begge er snart 3 år. De er jo bare så bestiser og leker sammen mest mulig på "minst mulig tid" når de er sammen. Idag tok vi en tur på senteret, endte på burgerking hvor de åt mat, lekte på lekerommet og alt gikk som det skulle. Når vi da var ferdige der inne, skulle de hente skoene sine mens vi ryddet bordet. Datteren min kom og jeg satte på sko og når da hun var ferdig så ventet vi et øyeblikk på at hun andre skulle komme med sine sko og vi fikk satt på henne og.

Enden på visa da var at begge to hadde løpt ut av burgerking, vi gikk rundt der inne, ropte på de osv. Gikk til inngangen, tok en ekstra runde inne men fant de ikke. Ser jo fortvilt rundt oss, roper på de og aner jo ikke hvilken retning de løp i :o

Det gikk jo bare noen få men jammen meg lange minutter før vi da fant dem. Bråreaksjonen var jo da at vi var ganske to ganske oppskjørta mødre der da og prøvde å forklare smårollingene at sånn får de ikke lov til. Hvor det da kommer en kjerring bort til oss og begynner å kjefte på oss, at det var vår feil som ikke holdt øye med barna våre! Og hun lekset oss opp, ergo ble hele situasjonen, tonene osv MYE mer aggressivt, barna ble jo stressa, begynte jo å gråte osv. Enda på visa var at jeg sa ganske høylytt til dama at "du trenger ikke blande deg inn i ting du pokkern meg ikke har peiling på!" Da bare rista hu på hodet og gikk...

Nå sitter jeg her og kommer nok ikke til å ta med meg datteren min på senteret igjen for dette var en veldig ubehagelig situasjon å havne i og jeg orker ikke tanken på om det skjer igjen. Forøvrig kan det jo nevnes at jeg er 35 uker på vei, venter nr 2 og er jo da litt redusert i mobiliteten... Jeg har sittet i hele kveld og irritert meg egentlig grønn på hu dama, jeg var ikke så sinna på datteren min når hun kom til rette men hu dama helte jo skikkelig bensin på bålet da for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...