Gå til innhold

Kom bare på en gladhistorie her i natten, til alle slitere =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søskenbarnet mitt og kona ble sammen som 16-åringer. Vet ikke nøyaktig hvor lenge de forsøkte å bli gravide, men det var minst to-tre år med aktiv prøving. Så ble han syk og måtte på det som da het atføring og omskolering. Og skolen fantes kun i en by en god del timer unna, så han måtte flytte. Så da la de prøvingen på hylla og skulle starte adopsjonsprosessen året etter når han var ferdig på skole. And guess what. Etter to mnd ble hun gravid. Jeg vet at det ikke er sånn for alle at det hjelper å ikke stresse, men for de var det tydeligvis det som skulle til. Atpåtil var det ikke bare èn der inne, men to, så de fikk full jackpot. =)

Og ja, for å feie all tvil av bordet; barna (som nå er voksne) likner mer på pappan enn på mamman, så det har nok heller ikke vært snakk om noe privat arbeidsuhell.

God natt alle prøvere =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et vennepar av meg slet også noe vodsomt etter siste forsøk med prøverør og det endelig satt så var de sikre på at nå ville de kose seg med det ene barnet og være mor far og 1 barn for alltid. de hadde endelig fått det de hadde villet så lenge.. men de ble ikke 3 så veldig lenge. idag har de 5 og de 4 siste kom som perler på en snur helt av seg selv :)

jeg er av den rastøse typen og ga nesten opp etter 4 mnd sist. og var sikker på jeg ikke kunne få barn og dytta hele tanken fra meg og da ble jeg jammen gravid gitt ;)

stress ned er nok konklusjonen :) god natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...