mpb♥ Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Flere som har fått visdomstenner i "voksen alder"?
Lemonia Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg fikk alle mine da jeg var 18-19, men mannen min (som er 41) holder på å få sine to siste nå (tror han fikk de to første omtrent på samme alder som jeg gjorde). Det vanligste er vel før 25 år, men det er altså fullt mulig å få dem senere også.
mamman til to gutter Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg fikk to av mine fjernet når jeg var 28år fordi de drev og gjorde "ugang" i munnen min. Grusomt å ta dem bort, men plutselig har tennene oppe plass i munnen! Nå er det 4år siden og jeg lurer på om en av de nede har begynt å tulle, men håper ikke det, for det må operasjon til for å få den ut (og plass til dem i munnen har jeg ikke).
mpb♥ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg får begge oppe nå.. Håpet liksom jeg skulle slippe da, siden jeg ikke har merket noe - ikke før kanskje de fire siste mnd.. Håper ikke dem blir skikkelig trøblete. Gubben har fjernet alle fire, det begynner jo å bli noen år siden da. Men han slet en del med alle fire, en som var litt verre enn resten...
Lemonia Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Det trenger ikke bli problemer med visdomstenner heldigvis. Jeg har aldri hatt problemer med noen av mine.
mpb♥ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2010 Det høres bra ut, håper virkelig at jeg er like heldig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå