Gå til innhold

Er det noen her som har sånne korte støvletter i merket Rieker?? Jeg kjøpte på Eurosko..


Gjest Hønemor til 4♥

Anbefalte innlegg

Gjest Hønemor til 4♥

Deponerte,så skal nå prøve de hjemme i noen dager da og se om jeg virkelig vil ha dem.

Synes dere de er gode å gå i ute? Er de gode og varme? Jeg er en skikkelig frysepinne,fryser veldig lett på bena! Har alltid uflaks med skokjøpene,håper virkelig jeg ikke angrer på disse her! Jeg betalte 899 kroner for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ullforede sko fra Rieker, mine ser ut litt som en Conversekopi. Kjempegodode og å gå i, og ikke minst gode og varme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

Conversekopi? Er det en sort sko? Haha! Aldri hørt om..:P

Men ihvertfall disse skoene her har lammeull,og de er brune! Aner ikke om det finnes flere farger,tror ikke de hadde i butikken ihvertfall! Og så er det glidelås på ene siden,med remmer over hele skoen fremme! Og så er det innsydd helt lyse striper nedover på hver side av der remmene er! Høres de kjent ut??? Lave støvletter.

De virker veldig gode å gå i inne ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også skoene som ser litt ut som conversesko :) Veldig gode sko. Har også brukt dem da det regnet og sluddet mye, å da ble jeg bare bittelitt våt ytterst på lilletåa :)

Veldig bra sko, som er god og varm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

Og så er det i skinn støvlettene mine!

 

Det irriterer meg at jeg greier ikke finne link på disse støvlettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilken modell du snakker om, men Rieeker er genereltt et bra merke:)

Jeg har mange forskjellige par fra Rieker, og er superfornøyd med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt uehldige med et par riekersko jeg kjøpte i fjor.

 

De var veldig myke, brede, lave og brune støvletter, varmt deilig ullfor og rund tupp. Og kontrastfargede sømmer. Men dumme meg trodde at de tålte snø. Men neida, selv om de var impregnert så tøyt det vann inn overalt. Viste seg at de sømmene ikke var gjort noe med på innsiden, så snø f.eks. ble til vann som trakk i hele skoen.

 

Men som butikkdamen sa, "de var veldig gode til en tørr, men kald vinter"".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

meg & to små vampyrer: På disse står det at de er vanntette,det sa butikkdamen også,att de ikke trakk til seg så mye vann! Husker du om det stod på dine sko da?? Hva skjedde når du klagde på de da? Fikk vel ikke igjen noen penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

meg & to små vampyrer: Hva mener du med kontrastfarge? Fargen på sømmene her ser ut til å være samme fargen som lammeulla!

 

På lappen som henger på ene skoen står det "All-weather-Shoe" og water-Resistant.Håper ikke det er bare tull da,da lurer de jo folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

Nå har jeg strevet veldig med å få lagt inn bilde inne her! Hadde tatt 3 bilder av skoene! Men fikk inn bare 1! Om dere ser inn på siden min og trykker på bilder så ser dere dem:).

Håper meg & to små vampyrer kan fortelle om de var nøyaktig like de du hadde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...