Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Er så utrolig redd nå! Fikk et spark midt i magen, og er gravid i uke 25!!! Kjente at sparket traff babyen. Skikkelig ekkelt. Føler meg helt fin og kjenner litt bevegelse der inne. Kan babyen ha tatt skade fordi om jeg kjenner at "den" lever??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Ved direkte vold/traume mot magen SKAL man kontakte legevakt/fødeavd (altså om man er gravid). VIlle forøvrig sørget for å aldri mer bli sparket der, enten det er privat eller i forbindelse med jobb.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Å herregud, her var det ei som tror hun har kontroll på alt i verden. Du aner ikke hva som har skjedd og det er mange ting en selv ikke har kontroll på. Kom deg ned på bakken, frøken besservisser.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Babyen er trolig godt nok beskyttet. Faren er at morkaken kan ha blitt skadet/løsnet... (Worst case altså!!) Ville ringt Føden for sikkerhets skyld jeg... Det kommer såklart også an på om det var et kraftig spark fra en voksen eller et spark fra et lite barn liksom...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Ville ringt sykehuset for sikkerhetsskyld. Håper alt er bra
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Ehh, vet ikke om du er HI, men det er faktisk et velmenende råd: er man i en jobb hvor man risikerer å bli sparket (dørvakt, institusjon) har man krav på sykemelding mens man er gravid. Er man i et forhold så skjønner jo selv den dummeste at å fortsette i et forhold hvor man blir sparket i magen mens man er gravid ikke er bra. Dreier det seg om uregjerlige barn eller psykopatiske foreldre så finnes det til og med der måter å unngå å bli utsatt for vold på. Så jeg står for mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er ikke HI, og det er ikke bare dørvakter som blir sparket i magen. Har faktisk opplevd å bli slått ned av en fremmed uten noen foranledning og hadde jeg møtt på ei som hadde stikki nesa si i sky og sagt at man skal "sørge for å ikke bli slått/sparket/ranet" skulle jeg jammenmeg gitt deg noe du trodde du kunne bestemme selv....Idiot!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Det var sønnen min som sparket, og han er bare 2 år. Så det var ikke vondt, men kjente at han traff babyen. Håper bare alt er bra der inne får ikke dratt til legen nå heller, for jeg er alene her med guttungen men ligger de ikke godt beskyttet i uke 25? Kan babyen ha fått noe hodeskader? Eller er det lite sansynlig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå