Hanna30 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Har tenkt å lage en adventskalender til mannen med en gave for hver dag i advent. Har dere noen tips til hva jeg kan gi som gaver?
Mrs. X Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Nå vet jeg ikke hva slags budsjett du har men tenker på ting som han har bruk for. Sokker Boxere Flaxlodd deodorant barberskum krem en bok dvd cd en six pack med favoritt ølet lapper med forskjellig innhold feks: i kveld skal jeg lage favoritt middagen din, i kveld får du massasje, i kveld skal jeg/vi....... massasjeolje noe stæsj til bilen sjokolade/nøtter har han en hobby han trenger noe til? noe barnet har laget feks malt porselenskopp el.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 en ølkasse med 24 hull. 24 ulike sorter juleøl og -brus nedi der.
Hanna30 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 Takk for tips:) Vil ha litt forskjellige ting, så blir nok ikke øl hver dag, men øl var en lur ide ja! Og sokker og boxere og sånt var smart:) Blir artig å planlegge og handle inne. Laget til ham i fjor også, prøver å komme på noen nye ting.. Gavekortene på massasje og frokost på senga som han fikk da har han ennå til gode.. Jeg ble så dårlig i graviditeten at det helst ble han som serverte og masserte meg.. Kanskje jeg kan si at de er utløpte og lage nye i år:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå