Gå til innhold

Tone Damli er jo søt da:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kan si hva de vil, men søt ER hun ja:)

Skrevet

Hun har jo et veldig pent ansikt da. den huden og strålende glød..

Skrevet

Jeg regner med du skriver det for å provosere,så jeg gidd ikke kommentere.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skulle provosere med det...

HI

Skrevet

Hun kunne vært søt hvis hun hadde brukt litt mindre sminke og ikke laget de Dracula-øyenbrynene hun hadde nå.

Men ellers tilhører jeg de som synes hun er en smule barnslig.

Skrevet

så lenge hun holder munnen lukket...

Skrevet

Damen er nydelig av utseende, men klarer ikke personligheten hennes

Skrevet

Dama er pen hun, men korka dum da. Sånn som det hun sa på God kveld Norge nå. Aksel ser ut som en torsk og at han har komplekser for det bekreftet jo hun ganske greit.

Skrevet

Tror hun hadde gjort seg selv en stor tjeneste hadde hun sluttet og prate og fortsatt å synge...

søt er dama, en av norges søteste vil jeg si, men hun må lære at det er en risiko for å bli OVEReksponert sånn som hun holde på. Trynet hennes er jo overalt... ikke så smart...

Skrevet

Ja hun er den nydeligste jenta jeg vet om, må bare sitte å stirre hver gang hun er på tv. Veldig søt, synes både jeg og mannen:)

Skrevet

Jeg synes ikke hun er så ekstremt pen, mer vanlig gjennomsnittlig søt. Men en perfekt kropp har hun, DET skal hun ha.

Skrevet

Tone er nydelig hun. Men fullstendig oppbrukt i media. Hun stiller jo opp med de teite meningene sine overalt, til og med for å kommentere at slemme-tor mente at hun var for mye i media... hehe. artig. hun er jo veldig ung, ikke sikkert hun helt skjønner sitt eget beste.

Skrevet

Hun er pen, sånn er det bare:) Men...gudbedre så lei jeg er av henne og alle "jeg er deilig" poseringene hennes. Det blir rett ogslett formye, jantelov eller ei altså.

Hun er pen og hun vet det og det er lov, men hun burde slappe litt av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...