Gå til innhold

hva med min Kira? (inspirert) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier det om meg og barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritkult navn, jeg tror du er kunstnerisk og intelligent;)

Skrevet

:)

er så mange barn som har "hundenavn" ;)

for meg er det (selvsagt) mer menneskenavn enn hundenavn da :P

hi

Skrevet

jeg tror du er rundt 30 år, grei utdannelse og økonomi. Tror du er mer kul og ikke sånn jålemamma og dattera di blir likedan. Litt mer guttejente liksom.

Skrevet

ca 20 år, ingen utdannelse og guttemamma var det som slo meg! Vil anta ho er enebarn og at du og barnefar har problemer eller ikke er sammen lengre.

Skrevet

hehe, jeg må nok si at første anonym har mest rett ;)

hi

Skrevet

Hehe, har du stjålet nicket mitt? :)

Og ja, det er (dessverre?) min hund som heter det, men hadde ikke kalt henne det hvis jeg ikke synes det var et kult navn...

Skrevet

Nei, har ikke stjålet nicket ditt ;) Min datter heter faktisk Kira! Jeg visste om ei jente som het det før jeg kalte henne det... Det var ikke før etter det var bestemt at jeg hørte om hunder som het det.

For seint nå da kan du si... Men men, ho er jo (selvfølgelig) ei nydelig jente og vil nok klare seg greit uansett. Også har du helt rett i at Kira er et kult navn ;)

Men lurer litt på hva resten av verden synes om navnet... Velger å tro at om navnet ikke faller i smak med en gang, så vil de som kjenner oss se at Kira-min er ei skjønn jente og vil få et nytt syn på navnet (sånn er det jo ofte)

:P

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...