Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Slutt å dytt ned interessante innlegg og bruk: N A V N E D E B A T T E N om det er sååååå interessant å hvite hva folk tenker, tror og mener om det bedritne livet dere måtte leve når ungen heter Kevin, Mina, Iver, fanden og hans oldemor!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Veldig navlebeskuende ja. Og gørr kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg på min side driter i om noen har pult to fyrer og ikke vet hvem som er faren, jeg driter i hva familien har i nettointekt og hvor mye lån. Jeg driter i om noen tror de er gravid eller har UVI for ente gang. Driter også i om sambo er på fest og ikke har kommet hjem, driter i om han er utro og for den del. Jeg driter dermed i å svare på disse trådene. I og med du driter i hva ungene til folk heter, kanskje du skal prøve det samme??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Poenget er at det blir sååååå utrolig mange tråder av samme "kaliber" og alt annet blir dyttet ned. Noen må bare hive seg på trenden og skjønner ikke når nok er nok! HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Er forsåvidt enig! Det er irriterende når de samme kjedelige trådene repeteres og repeteres! Hehe men d finnes da 1000 vennligere måter å si d på da HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå