Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Dokumentar på NRK2 nå. Interessant å se hva som rører seg i hodet på en surrogatmor
ana baroma Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Dette er ikke den ideelle surrogat. Jeg har snakket med ganske mange, jeg har lest på mange surrogatforum, og lest mange forskningsrapporter. Og dette er nok ikke malen:) De fleste jeg har hørt om er surrogat en eller max to ganger. Og de gjør det av flere grunner. Penger kan nok være en av årsakene, men det er neppe bare det, da blir det feil for alle parter. Se gjerne dokumentaren, men jeg synes ikke den speiler det som er normalen slik jeg kjenner den:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Du har sikkert rett i det. Jeg kan, og vet, utrolig lite om surrogati. Men det er en litt interessant dok. å se hvordan det kan være HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Tror du virkelig det Gravid i hjertet, at ikke penger er en stor del av dette. Barn er en ettertraktet "vare", klart dette er buisness.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå