Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Og er i grunn fornøyd med det navnevalget Noen tips til hva søster eller bror kan hete ?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Litt for kjapp med å lagre... Hva gjør jeg, hvor gammel er jeg, og hva slags type er jeg ?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 30 årene, lærer eller noe innenfor helsesektoren.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Liker ikke guttenavn på "R" . Tenker at du kanskje har oppkalt gutten etter en i familien som fikk navn den gang disse engelske navnene var populære. Nå har de blitt erstattet av Kevin og Aron. Jeg synes navnet er harry og tenker at du og må være litt over gjennomsnittet harry som velger det navnet. Tenker du er sykepleier, mannen jobber også på sykehus i en eller annen forbindelse, på kjøkkenet som kokk eller noe.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Så en reportasje på CNN nylig. Handlet og navn og suksess. Og Robert ble navnt som et av navnene som vil gi barna bedre odds i livet. Men det er jo USA da, uansett liker jeg navnet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Du er under 30 og jobber som frisør.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Morro det her Kan hvert fall nevne at jeg er langt yngre enn 30 år, er laaangt i fra harry, men er riktig at navnet er en oppkallelse..pappan hans har det som mellomnavn,+ flere i familien hans Jeg HAR jobbet som frisør, men gjør det ikke nå lenger.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Du går nok ikke i arbeid. Uføretrygdet?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Er ikke uføretrygdet nei, og ingen planer om å bli det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå