Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hvor gammel er jeg, hvordan er jeg og hva jobber jeg med?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Relativt ung, ikke gift, kanskje forlovet? Bor i mellomstor by? Eller storby kanskje. Ser for meg at du er litt kul. Som meg, lurte nemlig på det samme navnet:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tror du er en litt "eldre" mor- 35.40år? Kontor jobb? Lever et rolig liv?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Du er 35 år, interessert i interiør og kakebaking. 3-5 års utdannelse og lengter etter ei lita jente i tillegg. Filip går kledd i lys blått og kaki. Delikate barneklær av høy kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 ung og student? du er en ryddig og ordentlig person som liker og se bra ut. du er enten samboer eller forlovet med barnefar til ungen. dere har kansje god økonomi eller middels eller dårlig, men du liker vertfall og se ut som at dere har greit med penger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå