Gå til innhold

Hadde dere ringt og "etterlyst" mannen hvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa han skulle en tur på butikken og ikke var kommet hjem 4.5 timer seinere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe mannen først?

Dersom dette er uvanlig oppførsel av mannen så ville jeg vurdert det ja, etter først å ha kontaktet alt av venner og familie for å høre om de visste noe.

Skrevet

Jeg hadde ringt han da å spurt om han har gått seg bort ja... ;)

Og om ikke han hadde tatt tlf hadde jeg nok ringt et par av kopisene hans å spurt om de viste hvor han var ;)

Skrevet

Har du ringt han på mobilen? Pleier han å gjøre sånt?

Jeg hadde ringt hvis mannen min ikke kom hjem ja

Skrevet

Ja... Antagelig ville jeg ringt for et par timer siden..

Skrevet

ja, ville nok ringt etter et par timer...

Skrevet

Hehe..jeg formulerte meg feil. Med etterlyst mente jeg å ringe hans mobil

Skrevet

Her hadde jeg nok ringt etter en halvtime. Ikke har han venner i nærheta og ikke har han andre ting som kan friste mellom her og butikken. Men så har vi vel kanskje et ganske ordnet forhold her da, skal han på butikken en tur så er det liksom det han skal. Han dukker ikke opp mange timer etter og har gjort alt mulig annet.

Skrevet

Nei, jeg la ikke merke til "". Hadde jeg lest dem så hadde jeg nok skjønt at du ikke mente hos politiet:)

Min mann er utrolig strix på avtaler, heller fem minutter for tidlig enn to minutter for sent. Så dersom han ikke kom tilbake fra butikken og jeg ikke hadde fått tak i han på mobilen så hadde jeg ringt politiet, overbevist om at han lå i en grøftekant med hjerneblødning eller noe slikt..

Skrevet

Om mannen min skal en tur på butikken eller en tur ut som vil si at det ikke tar så langt tid så ringer jeg han om han ikke kommer hjem innen forventet tid. Han skal spørre om det går greit at han stikker til venner og det er uaktuelt at han bare stikker uten at det er avklart med meg først. samme er det andre veien. og svarer han ikke ringer jeg til de jeg tror han kan være hoss. kommer han hjem og han bare var innom der og der så blir jeg forbanna for han kunne vertfall gitt beskjed da jeg som oftest venter på han og feks venter på han for og ta en røyk og jeg vet han er hjemme igjen om 5 .-10 min.

Han er likedan selv. og jeg hater hans spontane turer ut om det skjer for ofte da jeg synes det er greit og avtale litt på forhånd så jeg kan invitere besøk eller ta med meg snuppa og reise på besøk.

Skrevet

Min kjære kunne gjerne gå på butikken, og være lengre vekke enn en tur på butikken ville tilsi. Viste seg gjerne at han var hos en kamerat. Var greit det at han var hos en kamerat, men ville gjerne vite det, slik at jeg ikke satt hjemme og tenkte at han hadde kræsjet på veien! Etter det har jeg alltid fått en sms der han skriver hvor han er, slik at jeg vet at han er i live..

Skrevet

Hadde vel sendt ham en SMS etter en time tid, er jo greit å vite om han har gått seg bort c",) Jeg MÅ vite, ellers spiller jeg av worst case scenario for meg selv. Forferdelig. Men han får lov til å være på handletur halve dagen hvis han vil altså, jeg setter bare stor pris på å vite at han er på handletur, besøk, eller hvor han nå måtte være...

Skrevet

Selvfølgelig!

Jeg hadde ringt etter tre kvarter og spurt hvorfor det tok så lang tid.

Skrevet

Min mann ville aldri vært mer borte enn tiden den turen normalt ville tatt. Vi gir beskjed til hverandre, dersom vi skulle finne på å stikke bortom til noen andre Så jeg ville ringt med en gang jeg syntes det va rart hvor lang tid han tok.

Skrevet

Ja? hva har skjedd? fant du mannen din?

Skrevet

Tror nok jeg hadde ringt og spurt om han mente at han skulle handle i Sverige ja.

Skrevet

Han sa at han skulle handle i butikken, men han sa aldri hvilken butikk og i hvilken by haha

Skrevet

Tror nok jeg hadde ringt etter halvannen time, og da vært temmelig irritert. Vanligvis når noen stikker p butikken er det jo noen som skal ha noe, joda man handler for lang tid, men det kan jo alltid være noe ekstra noe man vanter på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...