Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Det må da bli fryktelig dyrt og vanskelig eller? Hva pakker man den i såfall inn med? Er en sånn litt tung og gammeldags type...
Ksenia & Anjem Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 ohhh det hadde ikke jeg giddet dyrt ja og tungtvindt..
Ksenia & Anjem Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 blir vel bobleplast og noe annet rundt...jeg pleier å bruke gråpapir, men spørs om det holder
Gjest mphs Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Pakken den godt inn med f.eks papp fra pappesker og bred brun tape. Trenger ikke bli dyrt. Norgespakken egenemballert : Opp til 10 kg = 150 kr 10-25 kg = 229 kr
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2010 Hm, nei det var jo ikke så dyrt egentlig! Men det var dette med innpakningen da... Skal selge lekegrinda på finn, og var ei dame som ønsket å få den tilsendt i posten, men tror kanskje jeg drøyern litt gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå