Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hvor gammel er vi? Hvilken utdannelse har vi tatt?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Mannen din er rørlegger og du er frisør. Dere er mellom 25 og 30.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Kevin Nikolai??? HUFF!!! Alt jeg har å si er: Stakkars gutt som skal bære det navnet for resten av livet:(
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Du har ikke mye utdannelse tror jeg, tipper som over her at du er frisør eller noe slikt. Og at mannen er rørlegger. Og at dere er ganske harry. Har vel barnevognskilt med Kevin på tipper jeg. Må jo være ærlig. Dere har kanskje kjøpt hus som må pusses opp? Har jeg rett eller?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Alder var ialfall riktig Stakkars gutt? Åh,det finnes vel værre ting her i livet enn å hete akkurat det. Vi bruker begge navnene også Elsker dem begge! HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 hehe nei,jeg HATER barnevognskilt! fikk det av svigermor...ligger i ei eller annen skuffe! Ubrukt! og vi har heller ikke et hus som må pusses opp,men jeg (ikke sambo) synes det er morsomt å pusse opp HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har litt utdannelse da...6år tilsammen,inkl et år på folkehøgskole. Og frisøryrket er helt feil. Er fullstendig amatør når det kommer til å fixe meg selv på håret. HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tror dere er striler og har universitetsutdannelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå