Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hva slags plager har dere? Og hva har dere gjort eller hva kan gjøres for å dempe de?? Går på p-piller, og har de siste årene fått mer og mer plager. Tenker egentlig om de kan bli bedre av å slutte på p-piller, men gjør de det?? Jeg verker mer i magen, har aldri gjort det før. Blir hissig, trøtt og får migrene. Forferdelig å ha det slik, og liksom bare vite at NÅ kommer all dritten. Spesielt det at jeg blir fort sint plager meg. For jeg vil ikke være sint, men klarer liksom ikke stoppe det, hehe;) Huff...plagsomt for meg...og ikke hakket bedre for de som lever sammen med meg;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Er veldig plaget. Blir sint, lei meg, får angst, blir deppa, ja, you name it.. Har begynet med johannesurt nå, får se om det hjelper. Prøvde magnesium og nattlysolje, men synes ikke det hjalp noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå