HerGårDetUnna!!! Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Ser i pakningsvedlegget at flassing og svie er normalt, men jeg svir og flasser der jeg IKKE smører! Bruker det sammen med tetracykliner, kan det ha en sammenheng?
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg bruker Epiduo, men ikke tetracykliner. Jeg hverken flasser eller svir da.. Høres merkelig ut at du skal svi og flasse der du ikke smører.. Hør med legen din.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Ja skal tilbake til evaluering snart, så skal ta det opp da. Hadde liksom forstått det om jeg flasset og svidde på de områdene jeg smører! Tusen takk for svar! Ha en god kveld
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg går på den nå. Svidde masse i starten, men flasset ikke, og jeg svidde også der jeg ikke smurte. Veldig rart. Går også på de tablettene. Jeg synes ikke tablettene hjelper i det hele tatt, men Epiduoen er jo fantastisk, veldig lite sorte prikker igjen nå (brukt den i 2 mnd) i forhold til før. Kvisene derimot er det nesten mer av, så skal be om å få sterkeste tablettene her. Om det er normalt å svi/flasse der man ikke smører vet jeg ikke, men jeg opplevde i hvertfall det jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå