Gå til innhold

Hormoner med sinnesrier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest gjennom de morsomme innleggene til de damene som gjør tullete ting, og gråter for alt. Jeg har ledd mye og kost meg da jeg leste. MEN jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Selv gråter jeg ikke lett, og heller ikke når jeg er gravid. Men derimot kan jeg få noen sinnesrier som ikke ligner grisen!! Dersom noen diskuterer en sak som jeg slett ikke er enig i, så kan jeg bli skikkelig sint inni meg, og det kan jeg være resten av dagen. Og det verste som kan skje er at hvis jeg åpner kjeften og sier min mening, så blir jeg sååå fornærmet og oppriktig forbannet dersom ingen er enige med meg, eller i det minste støtter min mening. Jeg blir så sint inni meg at jeg skjelver! Samboeren min har slitt med å takle hormonene mine, noe som er fullt forståelig!

Jeg skulle helt ærlig ønsket at jeg hadde vært ei sippekjerring heller, da hadde i d minste min sambo hatt lettere for å holde motet oppe når hormonene mine tok overhånd.

Jeg irriterer meg over alt og "nesten" alle. (ikke hele tiden da). Jeg er for det meste en glad og smilende person, og er veldig glad over å få være gravid. Men jeg er så hååååårsår!!

Noen andre som har det på samme måte?? Det er så slitende å slite seg ut på irritasjoner!!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som å lese om meg selv!

Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...