Gå til innhold

Tisselaken, overmadrass eller bare vanlig laken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere å bruke tisselaken, vanlig laken eller overmadrass? Evt ser jeg noen deler opp et tisselaken og legger det kun nederst i senga slik at hode til babyen ikke skal ligge på laken som ikke puster. Spurte på princess og der sa de at dagens tisselaken pustet bedre enn tidligere og det derfor ikke ble klamt, men tenker jo på dette med krybbedødfare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale Attends på apoteket istedet for vanlige tisselaken. De er ikke så klamme og suger i tillegg opp væske hvis uhellet er ute. Fåes i mange str.

Skrevet

Attends cover dri heter de visst. Ikke helt det samme som sånne inkontinens- bleier ;) Puster gjør de og.

Skrevet

Vi har kjøpt alle 3.

Har da selvsagt madrassen i bunn, så tisselaken og deretter overmadrassen på topp. Dette ble vi anbefalt!

Har hørt at tisselakenet skal ligge under overmadrassen.

Skrevet

Jeg har madrass, overmadrass, tisselaken og laken (den rekkefølgen).

Tisselaknet har jeg lagt i bunnen av sengen.

Uansett har jeg vært nøye med å ha en sengebunn, madrass og overmadrass som puster, samt laken i bomull.

Skrevet

jeg bruker ikke tisselaken. Svært sjelden det har gått igjennom, og hvis det skjer, vasker jeg bare trekket på madrassen... Så satser på å gjøre det på samme måte med unge nr 2.

Har kjøpt tisselaken, men synes det bare ble så klønete og krøllete, så bare dropper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...