Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hvorfor bruker politiet masse penger og krefter på å forhindre sexkjøp? Hvorfor kan ikke de som vil selge og de som vil kjøpe få lov til det? Kan de ikke heller bruke tid, penger og litt mer fornuft på å ta tak i det som betyr mer? "Og næmmen stakkar deg, har du skimmingutstyr og er tatt av politiet? Uff, la oss slippe deg ut med en gang..." "Hva sier du, innbrudd hos naboen din? Nå? Nei da må de melde ifra selv..."
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 "vil selge" jaja... På tide å bli voksren og våkne opp HI. Kan anbefale deg å se filmen "Lilja 4 ever", muligens en liten tankevekker på hvorfor også dette er viktig.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tror du bør jobbe deg opp noen fler tanker før du lufter dem... Det er altså ikke politiet som bestemmer lovene. Politiet har ikke forbudt sexkjøp, eller bestemt at det skal være tillatt å ha med seg utstyr til kortsvindel inn i landet, men de må håndheve de lovene vi allerede har. Grunnen til at sexkjøp er forbudt er at kvinner blir handlet med mot sin vilje. Det viser seg svært vanskelig å få fatt i bakmennene derfor har politikerene gått inn for å forby kjøp av sex. Går det an å være voksen i dag uten å ha fått med seg dette altså? Leser du ikke aviser?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det er ikke alle som selger kroppen sin som gjør det av egen fri vilje vet du. Noen gjør det fordi de ser seg nødt pga høyt pengeforbruk og høyt dopforbruk, andre er smuglet inn i landet og er rett og slett slaver. De ferreste er luksusprostituerte som selger kropen sin fordi de faktisk ønsker det selv. Når det gjelder det med skimmingutstyr så syntes jeg det er helt tragisk at de slipper unna. Syntes også at det er grusomt at politiet ikke har kapasiet tl å følge opp feks ran. Mye er feil, men jeg tror politiet bruker de resursene de har på en god måte, de skulle bare hatt så mye mer å bruke av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå