bee* Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 trenger et litt sånn halv proft et. Hadde et sånn gratis program på den gamle dataen min, men kommer ikke på hva det heter! Jeg har windows vista om det har noe å si.
Babyønske �� Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg prøvde ut Picasa her forleden dag, og syns det funka bra. Men det kommer jo an på hvor avansert du skal gjøre det da. http://picasa.google.com/
bee* Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 eitt mer avansert en picasa ja,,, men den er jo grei den og men... tenkte der man kunne leke seg mer med bildene.. ta bort kviser o.l :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå