Karokas Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hei.. Ligger her i sykesengen og surfer litt på nettet..Kansje ikke det smarteste men vanskelig å la vær.. Vært innlagt i 5 dager for å stoppe fødselen, fått 48 t behandling med tractocil, men vanskelig og si hvordan det går ennå... Riene har kommet så tett som hvert andre min men tulla er fortsatt i magen;) Litt av grunnen til at jeg skiver dette er fordi jeg tror det er så innmari viktig og være positiv og har troen på at dette går bra...Da stresser man mindre, og lar kroppen få hvile... Har 2 barn, kjæreste, katt, 2 kaniner hjemme, så tro meg, jeg skulle gjerne vært hjemme og fikset og ordnet, men slik er det nå en gang ikke...Så til alle dere andre der ute som ligger og venter på for tidelig fødsel, eller kniper bena hardt sammen, eller bare er engstelige...husk at man med god tro og masse håp kommer langt...
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Hei:) Ville bare gi deg en god trøsteklem og håper virkelig at lille snuppa di holder seg inni magen noen uker til Må være stusselig å være på sykehuset alene men som du selv sier, man må ikke miste håpet og troen Klem til deg
Bayleaves Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Hei, var i samme situasjon i forrige svangerskap, også med nr tre (+katt og mann). Lå en uke på sykehuset, og etter det tre uker hjemme. Minsten kom heldigvis ikke ut før dagen før termin. Fikk riehemmende og lungemoding x2. Denne gangen har jeg vært sykemeldt fra ca uke 20 for å hindre at det samme skjer. Enig med deg - tror det hjelper mye å tenke positivt. Les noen morsomme bøker og forsøk å kose deg som best du kan. Selv om det kan virke lenge hvis du får beskjed om å ligge noen uker går tiden fortere enn man forventer. Lykke til!
enits40 Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Alle gode tanker til deg! Håper at du fortsetter å være ved godt mot, og at baby fortsetter å være i magen!!! Stor klem og masse lykke til fra meg
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Stå på! HOld motet oppe! Håper det ordner seg, ja bruk litt tid her når du først må ligge. Slapp av. Sender mange varme tanker
addaadda Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Hold motet oppe og knip igjen. Hver dag nå inne i magen er en seier for jenta di og prosenandel for overlevelse og uten mèn øker for hver dag. Har passet på mange i den alderen. Dette går bra, det er du som mor pliktig til å tenke. Alle barn trenger noen som tror på en uansett. Hvilket sykehus ligger du på? lykke til, vi tror på dere!!
kiki1980 Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Har vært i samme situasjon siste svangerskap! Innlagt to ganger på sykehus og fått lungemodning i uke 28. Men lille AA holdt ut til tre uker før termin!!! Og nå er han 9 måneder! Jeg sender deg bare gode tanker og ønsker deg lykke til! Bare stå på så får du se at alt blir bra til slutt og du får en veldig fin og nydelig jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå