Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 når skal man stille klokken?klokkeslett?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Kl 2 i natt skal man stille klokken 1 time tilbake..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Kl 03.00 natt til søndag skal klokken stilles tilbake til kl 02.00. Sånn helt nøyaktig. Men jeg pleier å gjøre det lørdag kvelden før jeg går og legger meg, for jeg gidder ikke stå opp midt på natten, og det er greit å ha gjort det før søndag morgen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Gleder meg ikke til denne, jentungen står opp 5 hver morgen samme ha jeg har gjort (holdt henne oppe lengere på kvelden også videre) våkner hun til samme tid. Regner med det kan bli et styr hvor ho mener morran starter klokka 4 ihvertfall en periode framover. blah
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Til du som sliter med at ungen står opp tidlig. Har hatt det samme problemet her. holder på enda. men jeg gir henne ei flaske melk og sier det er natten enda og at hun må sove så går jeg og legger meg igjen, hun holder vertfall det roligt til 7 tiden da. pleier og våkne enten 5 eller 6. har du prøvd det? Hun sover og på eget rom, flyttet henne der når hun begynte og våkne så grytidlig, i begynnelsen gråt hun litt og sutret men jeg gikk bare inn og la henne ned og sa det enda var natten. etterhvert lærte hun at hun ikke fikk komme opp, så nå sovner hun igjen eller leker i senga alt fra 30 min til en time. så får hun komme opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå