Mummy2be´med to tette:p Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hva gir dere Halloweenungene av snop egentlig??? hva er vanlig mengde f.eks?
tine0810 Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 jeg har kjøpt en haug av de små sjokoladene: eventyrsjokolade, kvikklunsj, stratos, hobby og sånn.:-)
Fire småtroll Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 De hadde en helt genial pose på Nille som het Party-pose eller noe sånt, oppi der var det godteri som var pakket hver for seg. Kjærlighet på pinne, sånne kjeder av sukkertøy, noe gummigodt osv. Jeg har også kjøpt noen småsjokolader, så jeg tenkte en av hver til ungene jeg da, en liten sjokolade og en liten sånn fra partyposen. Pleier ikke komme så mange hit så jeg kan unne de såpass
mamman til to gutter Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har kjøpt dumlekjærligheter og kommer til å gi en til hver. Det viktigste syns jeg, er at det er noe som er pakket inn i papir hver enkelt ting. Ekkelt med en skål sjokolade el som ikke er pakket inn hvis de får ta selv. Ser for meg en møkkete hånd de akkurat har hatt inne i munnen fordi de har spist litt av det de allerede har fått, ned i skåla alle skal ta av...
pygmerusen Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Har også kun kjøpt godis som er innepakket, mine egen barn får ikke spise noe som de får av fremmede som ikke far papir\plast rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå