Gå til innhold

Nytt formiddagstreff i Oslo?


1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Så fremt jeg ikke føder er jeg gjerne med på treff igjen til uka eller neste. Nå har jo permisjonen min begynt også :) Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blir gjerne med en tur til uka, er jo så hyggelig og treffe dere :) og HVERTFALL hvis det er med en baby!!! gratulerer SÅ mye med lille Nora!

jeg kan alle dager, minus onsdag og fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag kl 12? Jeg kan ikke tirsdag eller onsdag. Var innom Fame på torsdag så tirsdag skal jeg på sånn visningstime og onsdag til legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag kl 12 passer ypperlig for meg også, så jeg er med (om ikke mini kommer som en gledelig overraskelse før den tid). Og baby-nora er ekstra velkommen, jeg gleder meg til å få se henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker Hansen eller United Bakeries på Majorstua? Har lyst på bakervarer... Baker Hansen reklamerer med god plass til både voksne og barnevogner ser jeg... Har ikke vært der før da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg blir gjerne med på treff på torsdag hvis det ikke skjer noe för det. Håper veldigt att födseln kommer igang snart, börjer bli litt lei.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel omtrent over termin nå du eller Novbarn?

 

Noen som tror vi må reservere på Baker Hansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, 5 dager over termin.... :( Så på en måte håper jeg att jeg ikke kan komme på torsdag ;)

Vet ikke om man kan reservere bord en gang på Baker Hansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok melde avbud i morgen. Her er ting sakte, men sikkert, på gang :-) Har hatt jevnlig rier siden ti-tiden i går kveld, var noen timer på sykehuset i dag tidlig, men de sa det kom til å ta laaang tid så er nå hjemme. Håper ting tar seg opp snart og at han kanskje kommer i løpet av natten:-)

 

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Masse lykk til! :)

 

Vi andre blir ca 6 stk da, dersom ingen flere går i fødsel. Regner med at vi får tak i et bord. Sees i morgen! Gleder meg til å se lille Nora og alle dere sprekkeferdige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, så spennende! Det er gyldig fraværsgrunn :o)

Lykke til, jeg håper du slipper å gå veldig mye lengre nå og at mini snart er i armene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...