Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 I morgen, for det er da det er halloween.....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Såvidt jeg har forstått er det i dag alle Halloween-festene er
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det er vel mest for de voksne, siden det er søndag og fri morgen. Men det er i morgen det er halloween. En kan ikke velge helt fritt her, for enten så går man utkledd på selve halloween, eller så går man ikke. PS! skolebarnet her skal på halloweenfest i morgen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Både nevøen min og nabojenta er på Halloweenfest i dag, og de er ikke akkurat voksne...Men, jeg holder meg langt unna Halloween, og skal egentlig derfor ikke uttale meg,..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Ja men de går vel ikke å ringer på hos andre? De får ikke noe her i dag og jeg blir irritert om de kommer og ødelegger lørdagskvelden vår.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 det er egentlig imorgen, men jeg ser at noen er ute og går i kveld også. så i kveld har vi koblet ut ringeklokka. det holde med "besøk" en dag og det får være på den riktige. lørdagsgodtet er til oss selv så har vi eget opplegg imorgen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Vet ikke om de skal gå rundt og ringe på, men dro hvertfall med kostymer og hele pakka..Som sagt bør jeg egentlig ikke uttale meg, men bare skriver det lille jeg vet
tine0810 Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 jeg trodde også det var i morgen, men har allerede hatt en del besøk i kveld....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 hmmm... her kom det noen barn i dag, utkledde. Men det er jo feil dag. Ikke helt barnas feil, for jeg mener de voksne bør vite hvilken dato det er Det ER i morgen det liksom er tillatt å gå.....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Hvorfor skulle de komme i dag? Det er jo i morgen det er halloween.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 Det er mange som har fest i dag, men halloween er jo i morgen da! Så selv om man er på fest i dag kan man egentlig ikke gå å ringe på dørene.. Har ikke vært noen her, enda, men kommer de skal de da få snop, er ikke vanskelig jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå