Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 En sånn skulle jeg gjerne hatt. Jeg hater å kutte grønnsaker, noe som gjør at grønnsakene blir utelatt litt for ofte. Noen som har en slik, eller noe lignende? Er det så fantastisk som det ser ut til?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg synes ikke den ser fantastisk ut, mer sånn billig Nille-greier. De fleste foodprosessorer og kjøkkenmaskiner gjør akkurat det samme, og har masse andre funksjoner i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg syns også det så ut som en Nille-greie eventuelt en tupperware-greie., derfor jeg spør om det virkelig er noe teft over det...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Som kokk ler jeg godt av den og de fleste andre tvshop produkter til kjøkkenet. Det er en god del opplagte feil ved konseptet. Legg for eksempel merke til at de anbefaler deg å FORKOKE alt, så det skal bli mykt nok til å gå gjennom denne uskarpe kutteristen. Vil du ha salater der alt er kokt på forhand, så må du gjerne kjøpe den, men jeg ville ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Vanligvis er jeg skeptisk til alt på tv-shop, så egentlig burde jeg jo ikke bli fenget av den saken der. Jeg visste vel at det var for godt til å være sant egentlig, derfor måtte jeg spørre. Jeg har bare så lyst til å slippe å kutte alle grønnsakene med kniv. Jeg har ikke noe foodprosessor, men det er vel det jeg burde investere da. uff, jeg er en kløne på kjøkkenet...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg vil anbefale deg å kjøpe en mandolin av god kvalitet i stål. Den bruker jeg masse når jeg skal kutte grønnsaker til supper og salater. http://www.decuisine.co.uk/cookshop/kitchen_tools_gadgets/mandolin-cutter.html jeg har noe lignende men hele greia er i stål..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 takk for tips. Skal se nærmere på dette )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå