Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg ser for meg at når jenta mi blir født ønsker jeg å ta hull i ørene på henne. Noen skal har gjort det samme? Vil jo såklart ikke gjøre henne vondt. er det farlig? Og hvordan reagerer folk på det? Det er jo så fint
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 FInt er det ikke... ser ut som en jævla hula hula baby
valkyrien Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Det er det styggeste jeg ser! Farlig er det vel ikke, men det gjør jo vondt...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Blir jo ei lita dukke med hull i ørene. Vet om noen som gjør det. Selv har jeg to jenter på 7 og 5. De får ikke hull i ørene før de er minst åtte! Har hørt man kan få problemer med synet i senere alder. Man anbefaler ikke hull i ørene før 12 år......
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Det finnes ingen god grunn til å gi babyer hull i ørene, det er ene og alene fordi foreldre synes det er fint og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være grunn nok. Tror du ikke hun er skjønn nok? Jeg skjønner ikke hvorfor man skal stikke et så lite barn og styre med å rense,vri øredobber osv. Er du "heldig" ender du opp med at de river den ut. Hva med å vente til barnet er stort nok til å bestemme selv?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Når en går til akupunktur, så er det ofte at det settes nåler i ørene. Vet du hvorfor? Jo, fordi mange av punktene sitter i nettopp ørene. Og hvem vet hvordan en kropp vil reagere på slikt? Jeg har hull selv, som jeg fikk da jeg var 7 år. Min datter er snart 10, og vil ikke ha. Aldri om jeg kunne tenkt meg å sette hull i ørene på en liten baby som ikke har noe som helst å si i saken.
prebs Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Hull i ørene på babyer er dritharry. Synes man skal være minst ti år før man får det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 jeg synes barnet skal være gammel nok til selv å bestemme om det vil ha hull i ørene eller ikke. synes det er helt jævlig å se hull i ørene på så små,de er da søt nok som de er!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Forstår ikke at enkelte mødre vil barna sine så vondt!! Jeg vil ALDRI påtvinge min datter en sånn smerte. ALDRI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå