Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er alene hjemme og hadde gledet meg til å se reprisen på Grey's som jeg ikke fikk sett på tirsdag... Før gikk det jo alltid lørdag kveld på TV2 Zebra, men nå finner jeg det ikke i programmet. Noen som vet når reprisen går?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 http://www.cucirca.com/ Går den ikke kan du jo se den på nett.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Takk for tipset! Har aldri sett sånt på nett før, men klarer kanskje finne ut av det også :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det er ganske selvforklarende. Klarer du youtube klarer du denne også. Samme prinsipp. Øverst finner du alfabetet, og Greys ligger jo så klart under G. Hakker det noe, fordi du kanskje har tregt nett, kan du pause det en liten stund. Cucirka tilbyr også som oftest flere alternativer til video på samme side, så om en funker dårlig kan du bare ta en annen. Jeg har sett mange serier der inne, og er kjempefan av konseptet. Supert for oss som vil se gratis på nett, uten å måtte ty til kriminalitet og ulovlig nedlastning.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 alt sånt går jo i bøtter og spann på nye kanalen, Bliss.....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Tusen takk til deg som tipset meg om hvor jeg kunne finne det på nett. Nå venter jeg bare på å få se resten av episoden gratis. Ellers så er jeg ikke interessert i å se episoder i bøtter og spann, men akkurat den som jeg gikk glipp av på tirsdag. Tror ikke vi har Bliss heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå