Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 http://www.bollebelte.no/bollebelter/ Må vel være det styggeste jeg har sett. Og resten av produktene bar sterkt preg av å være leke-hobby-ting lagt av små barn. Jeg ser virkelig ikke poenget i å masseprodusere noe som ikke værken er pent eller kostbart, for så å forsøke å selge det for blodpris...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Åherre, sjekk de prisene da! Hva er de godt for egentlig?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 "For å dekorere og varme magen".. Jaja, hver sin smak..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det meste som er håndlget koster:) Ikke mine favoritter, men kunne tenkt meg et belte i ull til vintern da jeg er en frysepinne, brrrrr! Må vel bare begynne strikken..ikke for at jeg tror jeg blir ferdig før beibis kommer:D
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Hvem vil gå med noe slikt da? Og til og med betale for det?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo bare et vanlig sjal knyttet rundt magen... Hvis noen betaler 1000 kroner for noe slikt vil jeg anta at de har for mye penger og dårlig smak.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Belter av gamle heklede sofaputer, og ringer og ørepynt av gamle knapper. Joda... ti poeng for god gjenbrukside, men 9 i fratrekk for prisnivå!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Oj. Det var stive priser på stygge produkter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå