Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Vi klarer virkelig ikke bestemme oss!! Kanskje det blir lettere når vi ser henne?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Helt klart Hedda! Dessuten er det færre som heter det..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Må si Hedda jeg også. Frida er bare litt rart av en eller annen grunn..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Begge er fine, men Hedda er finest! Frida er dessuten veeeldig mye brukt her i Bergensområdet, så mulig jeg bare er litt lei av det...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #14 Skrevet 31. oktober 2010 Er de to navnene vi har tenkt på også om neste blir en jente. Vi kommer nok til å gå for Frida, men kun fordi det passer bedre med navnet på storesøster.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 Syns begge er fine, med Hedda er jo helt nydelig da! Og minst brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå