Gå til innhold

Hva er finest av Frida og Hedda?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer virkelig ikke bestemme oss!! Kanskje det blir lettere når vi ser henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Hedda! Dessuten er det færre som heter det..

Skrevet

Må si Hedda jeg også. Frida er bare litt rart av en eller annen grunn..

Skrevet

Begge er fine, men Hedda er finest! Frida er dessuten veeeldig mye brukt her i Bergensområdet, så mulig jeg bare er litt lei av det...

Skrevet

Er de to navnene vi har tenkt på også om neste blir en jente.

Vi kommer nok til å gå for Frida, men kun fordi det passer bedre med navnet på storesøster.

Skrevet

Syns begge er fine, med Hedda er jo helt nydelig da! Og minst brukt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...