Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Er i uke 38 og jordmor sa hode lå nede, men jeg har i ettertid følelsen av at barnet ligger i seteleie.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jepp, jordmor sa at ungen lå med hodet godt nede i bekkenet, viste seg at det var rumpa......
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Omvendt hos meg, ungen lå veldig høyt og ville ikke synke ned. Jordmor mente det var fordi han lå med rompa ned og syntes hun kunne kjenne hodet oppe ved ribbeina mine.. Jeg ble sendt til ultralyd siden magen var så stor, om den virkelig lå i seteleie og var stor kunne det hende jeg måtte ha keisersnitt. Men ungen lå riktig vei den, lå men hodet ned men høyt oppe. Det jordmora hadde kjent oppe ved ribbeina var rompa. Dette var i uke 37 og ungen kom i uke 38 med hodet først.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Legen min endte meg å si at "ungen ligger kanskje riktig vei". Han sleit med å finne ut hvaordan babyen lå, og ingen av ungene festet seg før jeg fødte heller. Hun første turnet rundt etter at vannet hadde gått og fødselen godt i gang. Jordmor himlet litt med øyne når hun merket det for å si det slik, men ungen kom ut riktig vei
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, de fant først ut etter 1 time og 15 minutter pressing, hvor han ikke flyttet seg en millimeter, at han lå med nesa opp, og derfor ikke kom forbi bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå