Gå til innhold

da kom Nora til verden:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 oktober kom Nora, 9 dager før termin. 3760gr og 51 cm

alt gikk kjempe bra!

Ingen skrekk historier å komme med denne gangen heller!

Denne gangen går ammingen knirkefritt, jeg har ikke vondt noen steder, bekkene er kjempe mye bedre allerede :o) kom hjem fra sykehuset i går etter en natt på sykehuset. Skal tibake i morgen for å ta 2 dagers prøvene.

sender masse fødestøv til Novemberjentene, og vi er klare for oslo-treff!

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer :D med snuppa, en vellykket fødsel, god amming og ikke minst at hun kom 9 dager før...

stjeler til meg fødestøvet :)

Skrevet

Gratulerer så masse igjen:-) Godt å høre at alt står bra til og at bekkenet ditt er bedre allerede! Gleder meg masse til å treffe lille Nora:-)

Stjeler også til meg fødestøv, håper det ikke er lenge til lillegutt vil melde sin ankomst:-)

Skrevet

Så godt at alt gikk fint! Stor og fin jente da! Gleder meg til å se dere og flere babyer på treff snart :)

Håper jeg får en sånn fødselsopplevelse nå også og at ammingen går bedre i starten enn sist. :)

Tar en haug fødestøv og setter meg og venter... :)

Skrevet

Gratulerer med nydelige Nora :) Og så fint navn, det heter en av tvillingene våre..hehe..

Bra formen din er så bra, jeg dro hjem etter 2 dager, orket heller ikke sykehuset, slappet bedre av hjemme :)

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg og!!! Så fantastisk heldig du er som har fødsel overstått og har fått en frisk og fin liten tulle!!! Kos dere masse! :-)

Annonse

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Du var heldig du som er blitt ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...