Gå til innhold

da kom Nora til verden:o)


nurknr3<3

Anbefalte innlegg

28 oktober kom Nora, 9 dager før termin. 3760gr og 51 cm

alt gikk kjempe bra!

Ingen skrekk historier å komme med denne gangen heller!

Denne gangen går ammingen knirkefritt, jeg har ikke vondt noen steder, bekkene er kjempe mye bedre allerede :o) kom hjem fra sykehuset i går etter en natt på sykehuset. Skal tibake i morgen for å ta 2 dagers prøvene.

 

sender masse fødestøv til Novemberjentene, og vi er klare for oslo-treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :D med snuppa, en vellykket fødsel, god amming og ikke minst at hun kom 9 dager før...

stjeler til meg fødestøvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse igjen:-) Godt å høre at alt står bra til og at bekkenet ditt er bedre allerede! Gleder meg masse til å treffe lille Nora:-)

 

Stjeler også til meg fødestøv, håper det ikke er lenge til lillegutt vil melde sin ankomst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt gikk fint! Stor og fin jente da! Gleder meg til å se dere og flere babyer på treff snart :)

 

Håper jeg får en sånn fødselsopplevelse nå også og at ammingen går bedre i starten enn sist. :)

 

Tar en haug fødestøv og setter meg og venter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelige Nora :) Og så fint navn, det heter en av tvillingene våre..hehe..

 

Bra formen din er så bra, jeg dro hjem etter 2 dager, orket heller ikke sykehuset, slappet bedre av hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulasjoner fra meg og!!! Så fantastisk heldig du er som har fødsel overstått og har fått en frisk og fin liten tulle!!! Kos dere masse! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...